11 cze 2014

Spalacz tłuszczu - Thermo Speed

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Dużo osób walkę z nadprogramowymi kilogramami zostawiło sobie na ostatnią chwilę. Każdy chce schudnąć jak najwięcej i jak najszybciej, w związku z tym wiele osób sięga po pewne wspomagacze :) Jednymi z najpopularniejszych są spalacze tłuszczu - według wielu cudowne tabletki, które pomogą nam szybko spalić tłuszczyk.
Niestety to nie taka prosta sprawa :) Tego typu tabletki dają efekty jedynie w połączeniu z dietą i ćwiczeniami. Samo łykanie nic nie pomoże - jedyny efekt jaki odczujecie to to, że będzie Wam cieplej :)

Dzisiaj będzie o jednym ze spalaczy, czyli Thermo Speed. Nie ukrywam, że kiedyś go stosowałam i byłam bardzo zadowolona z efektów. Tabletki brałam rano i na pół godziny przed treningiem. Do tego zdrowo się odżywiałam i ćwiczyłam codziennie minimum godzinę :) W ciągu trzech miesięcy było mnie mniej o 10 kg ♥

Więcej o Thermo Speed możecie przeczytać na KFD. KLIK!

Jeżeli decydujecie się na tego typu tabletki, kupujcie je tylko i wyłącznie w sprawdzonych sklepach stacjonarnych lub internetowych. Ja ze swojej strony mogę polecić KFD. Nigdy nie zamawiajcie na allegro z niewiadomego źródła. Jest wiele przypadków, gdy ludzie kupują jakieś świństwa, które "gotują" ich organizmy od środka doprowadzając do śmierci. Dodatkowo warto wybrać się do sklepu, porozmawiać ze sprzedawcą i podpytać które tabletki będą dla Was najlepsze :)

I najważniejsze, branie większej ilości tabletek nie przyspieszy procesu chudnięcia :) Zalecane są 4 tabletki dziennie, 2 na pół godziny przed śniadaniem i 2 na pół godziny przed obiadem. Tak jak pisałam ja brałam przed treningiem i przed śniadaniem.

Ja swoją przygodę z Thermo Speed miałam zimą i uwierzcie mi chociaż jedną zimę było mi ciągle ciepło :)

Stosowaliście kiedyś spalacze tłuszczu? Jaka jest Wasza opinia? :) 

13 komentarzy:

  1. kiedys stosowalam tabletki ripped freak, powiedzialam nigdy wiecej... bylam srasznie pobudzona a pozniej chcialo mi sie wymiotowac ehhh zle wspominam spalacze

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy wystąpiła nadpotliwość? :) Czy mozesz polecić jeszcze jakies spalacze tłuszczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak rano przed śniadaniem brałam proszki to tak przez ok. 2 godziny było mi znacznie cieplej :) Kolejne tabletki brałam przed treningiem to baaardzo pociłam się podczas ćwiczeń. Ale w trakcie stosowania było mi zawsze ciepło. Nie zdecydowałabym się na regularne stosowanie TSE latem, chyba bym się rozpuściła :)

      A ze spalaczy stosowałam tylko te tabletki, ale są naprawdę godne polecenia :)

      Usuń
  3. No proszę Cię, blog niby o zdrowym stylu życia, zdrowym - świadomym odżywianiu i sporcie , a tutaj taki chemiczny badziew... Gdzieś mi się to kłóci z ideologią zdrowia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo osób pisało do mnie z zapytaniem co sądzę o spalaczach i jakie polecam. Stąd ten post. Nie mam również do ukrycia tego, że kiedyś stosowałam tego typu tabletki.

      Usuń
  4. witam. jestem kobietą intensywnie ćwicze 4x w tygodniu na siłowni po 2h od trzech tygodni biorę TSE 2x1 tabletce nie widze róznicy nie jes mi ciepło nie jestem pobudzonanie widze fektów. Tymczasem czytam na necie że bierze się 2x2. jak to jest z tym dawkowanie? Producent zaleca 2x1 czy mogę brać 2x2? czy mi nie zaskodzi?

    OdpowiedzUsuń
  5. witam czy branie TSE 2X2 nie zaszkodzi? Biore już trzy tygodnie nie widze fektów nawet ciepła ani pobudzeniabiorę jak zaleca produent 2x1. Moge sobie zwiększyć dawkę? ćwiczę 4x w tygodniu na siłowni po 2h. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey :) Producent zaleca branie 2x2. 2 tabletki przed śniadaniem i 2 przed obiadem :) Nie zaszkodzi Ci branie tej większej ilości.

      Usuń
    2. Dzieki za odpowiedz :). Ja mam na ulotce z thermo speed extreme że 1x2, wiem że therm line producent pisze 2x2 ale na tse mam 2x1. Możliwe że mam błąd na ulotce?

      Usuń
    3. Wiesz co poczytaj na stronie KFD, bo ja też brałam ten extreme i było własnie 2x2 :)

      Usuń
  6. Brałam kiedyś słynne Therm Line Olimpu. Efekty faktycznie były, nie wiem tylko, czy była to większa zasługa tabletek, czy tego, że po prostu trochę ćwiczyłam i jadłam lekko. Na pewno te wszystkie substancja zamknięte w pigułce jakoś podkręcają metabolizm i przyspieszają procesy 'spalające' tłuszcz, ale szkoda mi wątroby na te kolorowe 'cukierki' :P

    www.eatsmart4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10/7/14

    Witam Cię serdecznie,

    Tworzę społeczność blogów o zdrowym stylu życia, obejmujący tematykę odżywiania,
    sportu, fitness, diet. Katalog jest dostępny pod adresem:
    http://www.goodbyaccident.com/spis-blogow-o-zdrowym-stylu-zycia/
    Dodatkowo w celu promocji blogów do niego należących powstał profil na portalu
    społecznościowym: https://www.facebook.com/ozdrowymstyluzycia Założeniem jest
    promocja ciekawych blogów i popularyzacja stylu życia fit, a także próba
    integracji społeczności blogerów.
    Jeśli tylko miałabyś ochotę do niego należeć proszę zapoznaj się ze stroną
    katalogu: http://www.goodbyaccident.com/spis-blogow-o-zdrowym-stylu-zycia/

    Gorąco pozdrawiam
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń