14 wrz 2013

Boski ABS ♥

Ładny, płaski i wyrzeźbiony brzuch to marzenie większości kobiet, ale aby go osiągnąć musimy się bardzo napracować.

Te osoby które są z nami od początku na pewno pamiętają 30 dniowe wyzwanie ABS, które pojawiło się na fanpage pod koniec kwietnia : ) Dzisiaj sobie o nim przypomniałam i pomyślałam czemu by nie zacząć go jeszcze raz : ) Teraz jesteśmy po 10 dniach 30 dniowego wyzwania na pupę, więc możemy wprowadzić sobie nowe ćwiczenia. Na pewno wszystkie z Was znają te dwa zestawy na brzuch. Wiem, że dużo kobiet ćwiczy z Mel B i są zadowolone z efektów.

Wyzwanie trwa 30 dni, ćwiczymy przez dwa dni a trzeciego robimy sobie przerwę. Jednego dnia jest 10 minutowy zestaw na brzuch z Mel B, a drugiego 8 min ABS : ) Niżej podaję Wam linki do ćwiczeń oraz plan treningów : )

Oczywiście nie zapominajcie o innych częściach ciała, nie skupiajcie się tylko na brzuchu. To ma być dodatek do Waszego treningu. Najlepiej połączcie ćwiczenia na brzuch z cardio lub interwałami, wtedy szybciej spalicie tłuszczyk. Ponadto utrzymujcie dietę, bo objadając się słodyczami i fast foodami nic dobrego nie zdziałacie.












Teraz kilka płaskich brzuszków ku motywacji ♥






Któraś z Was ćwiczyła już z tym 30 dniowym wyzwaniem? Podejmujecie je od jutra? : )





10 komentarzy:

  1. Ciekawe te ćwiczenia z Mel B. Słyszałam o nich wiele dobrego, ale póki co trzymałam się ćwiczeń Chodakowskiej.
    Ale myślę że po tylu tygodniach, warto wprowadzić jakąś zmianę.
    A te brzuszki naprawdę motywują :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14/9/13

    A ja wlasnie cwicze z Mel B. 20 minutowy trening calego ciala i 10 minutowe ćwiczenia posladkow. Daje 3w kosc ale sa mega fajne i nie nudne. rzy Chodakowkiej siadl mi kregoslup

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14/9/13

    Czy tego typu ćwiczenia są tylko na kształtowanie mięśni czy spalają również tłuszcz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kształtowanie mięśni przede wszystkim. A na spalanie to cardio i interwały :)

      Usuń
    2. Anonimowy14/9/13

      Czyli najlepiej zrobić najpierw cardio/interwały, a na koniec na początek dorzucić delikatne kształtowanie?

      Usuń
  4. Wiedziałam, że Mel B się tutaj pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Plany tego typu są bardzo przydatne. Nie dość, że zwiększają motywację ze względu na określoną ilość ćwiczeń oraz dni, to jeszcze ten okres miesiąca, w którym powinno się zobaczyć efety nie jest wcale tak długi. I jeszcze te zdjęcia które wstawiłaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy31/3/14

    Czy mogłabym wykonywać te ćwiczenia po operacji kręgosłupa ? :) M ój brzucho nie wygląda najlepiej i zależałoby mi na poprawie sylwetki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej skonsultuj się ze swoim lekarzem, pokaz mu ćwiczenia i zapytaj czy będą dla ciebie odpowiednie :)

      Usuń
  7. Wystartowałam z wyzwaniem. Dziś dzień czwarty. Czekam z niecierpliwością na efekty :)

    OdpowiedzUsuń