30 gru 2013

Nowy Rok - Nowa Ty - TRENINGOWY MIX Wyzwanie 30-dniowe

Kochani!
Tak jak obiecałam dzisiaj pojawia się cały wpis poświęcony wyzwaniu noworocznemu :
Nowy Rok - Nowa Ty - Treningowy Mix.
Wyzwanie będzie trwało 30 dni, ale jeżeli dobrze nam pójdzie i będziemy zadowoleni ze efektów to przedłużymy wyzwanie o kolejny miesiąc :) Zaczynamy ćwiczyć 2 stycznia jak wszyscy dojdziemy do siebie po Sylwestrze.





Chciałabym przedstawić Wam nad czym skupimy się w trakcie tego wyzwania. Tak jak prosiliście będziemy kładli nacisk na brzuch, nogi i pośladki a do tego dodamy cardio :)

KLIKAJĄC NA NAZWE TRENIGU ZOBACZYCIE PLAYSLISTE Z ĆWICZENIAMI :)

Trening A - zaplanowałam na każdy poniedziałek stycznia.
W trakcie ćwiczenia skupimy się na 5 zestawach. Zaczynamy od rozgrzewki (która jest oczywiście obowiązkowa przed każdym ćwiczeniem), później przejdziemy do 8 minutowego zestawu na pupę, następnie trening na brzuch z XHIT Daily oraz zestaw na pupę i nogi. Całość zakończymy oczywiście rozciąganiem z Mel B.
W związku z tym, że cool down z Mel B jest dosyć krótki i dobrze ułożony użyłam go w każdym treningu. KLIK!

Potrzebujesz: ciężarki, matę

Trening B - jak się domyślacie trening zaplanowany na wtorek.
Zaczynamy od krótkiej rozgrzewki z Mel B, później przechodzimy do zabójczych ćwiczeń na nogi. Następnie robimy krótki, ale intensywny trening na brzuch, później na talie (wiem, że miał być brzuch, nogi i pupa ale talia też sprawia nam kłopoty i wszystkie chcemy pozbyć się boczków). Zrobimy jeszcze zestaw na pupę i cardio, które jest świetne :) Całość zakończymy rozciąganiem z Mel B. KLIK!

Potrzebujesz: krzesło, matę, ciężarki,

Trening C - trening na środę.
Jeden z krótszych treningów, bo trwa 45 minut ale uważam, że dosyć ciężki bo to tylko cardio. Tutaj się namęczymy, napocimy i spalimy mnóstwo kalorii. Dlaczego tylko cardio? Zrobiłam nam przerwę od ćwiczeń na konkretne partie ciała, abyśmy dali odpocząć mięśniom :) Dla osób którym nie otwiera się trening na vimeo stworzony jest nowy trening na youtube ok. 40 minut cardio z Fitness Blender. Link tutaj KLIK!
Jeżeli zdarzy się tak, że zestaw Insanity jest Ci bardzo ciężko zrobić chociaż w połowie, zmień go na lżejszy czyli ten z youtube :) Po pewnym czasie wyrobisz sobie kondycję i cięższy trening nie będzie już taki trudny :)

Potrzebujesz: matę

Trening D - na czwartek :)
Najpierw rozgrzewka później zestaw na pupę a następnie krótki zestaw na brzuch. Po tym dołożymy zestaw na nogi jak Adriana Lima :) I dodamy cardio, które będzie nieco inne niż te dotychczas :) Zrobimy cardio kickboxing, obiecuję że na pewno was odstresuje :) Kończymy rozciąganiem. KLIK!

Potrzebujesz: Krzesło, skakankę(nie jest konieczna), ciężarki, matę

Trening E - trening piątkowy
Schemat jest ten sam, ale tego dnia dobijemy się ćwiczeniami z Mel B :) Zrobimy rozgrzewkę, zestaw na nogi i pośladki, aż 2 zestawy na brzuch ( 8 minut ABS i ABS z Mel B). Dodamy zabójcze cardio z Mel B i zakończymy rozgrzewką :) KLIK!

Potrzebujesz: matę, ciężarki

Trening F - intensywny trening na sobotę
Tak jak pisałam wcześniej, aby nie skupiać się tylko na tych trzech częściach ciała, tego dnia poćwiczymy na klatkę piersiową i plecy, oraz zmasakrujemy nasze boczki :) Ale to jeszcze nie koniec :) Dobijemy się mega intensywnymi interwałami. Jeżeli dla którejś z Was zestaw interwałowy będzie zbyt ciężki zamieńcie go na dowolnie wybrane przez siebie cardio :) Na koniec oczywiście rozciąganie. KLIK!

Potrzebujesz: matę, ciężarki

Trening G - bardzo przyjemny trening na niedzielę
Ten trening skupia się na rozciąganiu. Chciałam, aby niedziela była dla nas dniem relaksu, żebyśmy mogli odpocząć od intensywnych ćwiczeń. Dodałam też zbawienny trening z ćwiczeniami wzmacniającymi kręgosłup :) Niestety często o tym zapominamy podczas naszych treningów. Jeżeli chcecie możecie niedzielę zrobić dniem wolnym, ale pamiętajcie, że rozciąganie też jest potrzebne :) Ten zestaw jest najkrótszy, trwa tylko 43 minuty :) KLIK!

Potrzebujesz: matę

Teraz już wiecie nad czym popracujemy :) Ale pamiętajcie o odpowiednim odżywianiu, bo inaczej efekty nie będą aż tak wspaniałe. Jedzcie regularnie, ale mniejsze porcje. Odstawcie fast food, cukier, słodzone gazowane napoje :) Wprowadźcie więcej warzyw i wody :) Piękne ciało przede wszystkim tworzymy w kuchni, trening to dodatek który pomaga wymodelować i ujędrnić skórę :) Jedno i drugie muszą iść w parze :)

Zapomniałam wcześniej dodać, trening A B D E możecie zamieniać kolejnością  (jeśli chcecie) ponieważ ćwiczymy w nich te same partie ciała. Natomiast proszę Was, aby treningi C F i G były robione w takich dniach jak wymieniłam wcześniej. W opisach powyżej, po kliknięciu w odpowiednią nazwę treningu otworzy Wam się gotowa playlista z ćwiczeniami :)

Niżej jest kalendarz z wpisanymi treningami na odpowiednie dni :)





Trzymam za Was kciuki ♥ Razem damy radę, najważniejsze to chcieć. Na początku może być ciężko, mogą pojawić się zakwasy ale nie poddawajcie się :) Do wakacji wszystkie mamy się prezentować pięknie w bikini ♥

P.S.Jeżeli nie macie ciężarków, zastąpcie je butelkami z wodą.


62 komentarze:

  1. Będzie jakaś dokładna rozpiska, gdzie znaleźć poszczególne zestawy ćwiczeń? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest :) masz kalendarz z literkami co którego dnia , a klikajac Trening A, B, C itd zostaniesz odesłana do filmików :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi mówi, że cały styczeń będę umierać :P ale czuję się na tyle zmotywowana, że nawet na dietę zamierzam przejść :) dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, rzeczywiście! nie wpadłam na to
    :) dziękuję bardzo za odpowiedź :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy30/12/13

    Super ze cwiczonka sa krotkie i jest ich sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy30/12/13

    nie narzucę sobie aż takiego tempa, ale postaram się niektóre filmiki robić ;) Dobry pomysł. Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy31/12/13

      tez właśnie przejrzałam treningi. wystartuję chyba nieco łagodniej.w końcu dopiero co zaczynam ;)

      Usuń
    2. Racja, najważniejsza jest systematyczność, obciążenia można zwiększać stopniowo a efekty i tak przyjdą, nie wolno się tylko poddawać :)

      Usuń
  7. Anonimowy31/12/13

    chętnie bym tez zaczęła ćwiczyć tylko,ze nie mogę znaleźć tych filmików :( wiem,ze trzeba najechać na te literki które sa w kalendarzu,ale mi nic nie otwiera...... Prosiłabym o przesłanie jakiegoś linku dziękuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1/1/14

      Nie klikamy w literki w kalendarzu tylko tam gdzie mamy ospisane i klikamy w trening B ;)

      Usuń
  8. Anonimowy31/12/13

    już nie trzeba,znalazłam :D mam ttakie pyt jak w treningu A jest 6 filmikow to kazde z nich robimy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :) Robimy wszystkie filmiki, które są w danym linku, pod daną literką :)

      Kalendarz jest po ty aby nie pomylić dni a linki są przed opisami :)

      Usuń
  9. Anonimowy31/12/13

    wow, świetna robota! :) ah, oby się tylko udało wytrwać...

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy31/12/13

    Oj, czuję się w pełni zmotywowana! :D Nowy Rok należy dobrze zacząć. :) Zestawy ćwiczeń są świetne i trzymajmy się zdania, że "Damy radę!". I żadne "może", "no, spróbuję", etc. Nie ma! Zrobimy to i już! :D Pamiętajcie, że gdzieś tam inni też zmagają się z bezdechem. ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanko, czym mogłabym zastąpić skakanie na skakance w zestawie Cardio? Po złamaniu kości śródstopia nie wolno mi skakać, a chciałabym żeby trening miał sens, więc co mogę wcisnąć w to miejsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenie musi być równie dynamiczne :) Skoro skakanie odpada to pewnie pajacyki też :( Mogłabyś zrobić burpee, to jedno z cięższych ćwiczeń. Znasz to ćwiczenie? :)
      Zamiast przeskoków - przechodź :)

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź, nie wiem co to, ale zaraz wujek google mi wszystko wyjaśni :) niestety wszelkie podskoki działają na śródstopie, dlatego mam kilka ograniczeń, to właśnie to złamanie zaowocowało w pierwszej kolejności na nadprogramowym bagażu :( jeszcze raz dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
    3. Gdybys miała jeszcze pytania pisz na mail cwiczedowiosny@gmail.com :)

      Usuń
  12. Anna W1/1/14

    Przedchwilą skończyłam trenig C. SUPER Spodobał się mojej 5letniej córce, ćwiczyła razem ze mną. Wyzwanie podjęte :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to jedziemy Kochane!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wreszcie jakaś akcja, na którą trafiłam zanim się zaczęła :d Patrzę na ćwiczenia A zaplanowane na jutro i... Wyglądają naprawdę spoko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, są mniej spoko, ale za to cool down z Mel zajebisty, ukoił zdyszanego Lipca :3

      Usuń
  15. Anonimowy2/1/14

    ile mozna schudnąć robiąc te treningi przez miesiąc ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej i najrozsądniej jest chudnąć ok. 5 kg na miesiąc :) Jeżeli będziesz sumiennie ćwiczyć i do tego jeść regularnie i zdrowo to jesteś w stanie schudnąć te 5 kg :) Ale tak naprawdę wszystko zależy od twojego organizmu, jedni chudną bardzo szybko innym przychodzi to trochę trudniej :) Bądź dobrej mysli :) A no i najważniejsze to abyś się zmierzyła przed wyzwaniem i zrobiła zdjęcia. Może być tak, że waga nie zmieni się zbytnio, ale wizualnie będziesz wyglądała o wiele lepiej :)

      Usuń
  16. Anonimowy2/1/14

    A co jeśli mam okres i nie mogę się bardzo przeciążać, ponieważ mam straszne bóle?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy najlepiej nie rób zestawów z cardio :) Też mam tak, że pierwszego dnia okresu umieram. Wtedy albo robię sobie wolne od ćwiczeń albo ćwiczę lżej czyli odrzucam cardio :)Jeżeli masz silne bóle przez cały okres, ćwicz wtedy tyle ile zdołasz ale pilnuj diety :) Bo to ona daje nam 70% efektów :)

      Usuń
  17. Anonimowy2/1/14

    ja już po :) czuję w udach, że będą zakwasy jutro, ale co mi tam :) i tak fajnie się dziś czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chciałabym dołączyć ale w środę i sobotę chodzę na indoor cycling. Czy mogę treningi z tych dwóch dni odpuścić czy może jakoś zamienić ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chciałabym dołączyć ale w środę i sobotę chodzę na indoor cycling. Czy mogę treningi z tych dwóch dni odpuścić czy może jakoś zamienić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środę możesz opuścić, ale fajnie by było gdybyś w sobotę zrobiła ćwiczenia na klatkę piersiową, plecy i boczki :) Interwały możesz sobie darować :)

      Usuń
  20. ufff ciezko bylo ale dajemy rade dziwczcyny!!!! :) jesli nie jestescie w stanie jakiegos cwiczenia zrobic. nie poddawajcie sie!!! zrobcie go wolniej/mniej intensywnie ;) Ja trudze sie az tak,ze mam mdlosci, chce sie rzygac :D POWODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł z tym kalendarzem i ćwiczeniami! Teraz poczułam się jeszcze bardziej zmotywowana do pracy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. rainbownail3/1/14

    ja wczoraj zaczęłam, podoba się bardzo i mam nadzieję wytrwać do końca, bo ja szybko się nudzę i często zmieniam ćwiczenia, poza tym jeszcze biegam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy3/1/14

    CZY PO TYCH ĆWICZENIACH NA PEWNO SCHUDNĘ?! PRÓBOWAŁAM JUŻ WSZYSTKIEGO I NIC :<

    OdpowiedzUsuń
  24. Po samych ćwiczeniach się nie chudnie tak bardzo :) Trzeba do tego dodać dietę czyli zdrowe i racjonalne odżywianie :) Jeżeli połączysz dietę i trening to efekty masz murowane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy3/1/14

    Wczoraj nie ćwiczyłam, ale dziś dałam radę. Właśnie skończyłam - wow!!! Troszeczkę dałam mniejsze tempo na początek żeby nie umierać jutro ale z dnia na dzień będzie lepiej :) Szczerze czuję przypływ energi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy4/1/14

    Świetny pomysł. Ekstra grafik ! Miło że jest ktos taki co poświęci się dla wszystkich :) dołączam do grupy ćwiczącej:)

    OdpowiedzUsuń
  27. trzeba to udostepniac dalej, zeby wiecej osob zaczelo cwiczyc!!! :) swietne

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy6/1/14

    Super przygotowany zestaw. Zarówno w doborze ćwiczeń jak i obróbce kalendarzowej. Gratuluję!
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy7/1/14

    mogę prosić o liste rzeczy potrzebnych przy treningach? wiem ze skakanka, ciezarki i mata cos jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy7/1/14

    A mi traning C nie działa:( Ma ktoś jeszcze problem, czy to tylko mi tak.
    Glos leci, a obraz stoi w miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Musiałam trochę zmienić swoje treningi, brak męża, chore dziecko, nieprzespane noce, "te" dni. Jednak dzięki Wam brnę dalej i mam nadzieję już w weekend wskoczyć na właściwe tory, na razie robię w przerwach co popadnie, wybrane ćwiczenia z przygotowanych zestawów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy8/1/14

    Trening cardio, dołożyłam jeszcze trening na pośladki i brzuch, padam! Ale czuje sie wspaniale, naladowana pozytywna energią :D

    OdpowiedzUsuń
  33. ten z vimeo na srode jest nie do wytrzymania... rzygac mi sie chce teraz od takiej intensywnosci ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. boksingowy trening cardio w czwartek mistrz. leje sie ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy10/1/14

    Po wyczerpującym treningu w środę, dobiłam się treningiem kixboxing w czwartek, dzisiaj nie mogę chodzić ałaaaaaałaaaa :)))))

    OdpowiedzUsuń
  36. w czwartek opuscilam trening z powodu braku czasu.. czy moge go zrobic dzisiaj(w niedziele) czy to nie jest konieczne? ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy16/1/14

    Cześć dziewczyny! Jak wam idą ćwiczenia? Widać zmiany w waszym ciele? Ja niestety średnio widzę, jak na razie to tyłeczek mi sie trochę podniósł, a poza tym to nic...tracę chyba motywacje :(

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy23/1/14

    Ja też sama za wiele nie widze, ale mój mąż już zauważa różnice. No i na pewno o wiele lepiej się sama czuje. Mam zamiar kontynuować ćwiczenia przez najbliższe parę tyg. Jak już będzie za łatwo, to poszukam czegoś mocniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jasna cholera ;p nie dam rady, na pewno nie na poczatku, zrobic ABS z filmiku B xD zamieniam na Mel B

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy4/3/14

    :) Super! Czegoś takiego szukałam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zamierzam od jutra podjąć się tego wyzwania i regularnie przez 30 dni ćw + bieganie 30 min i oczywiście zdrowe jedzenie :). Niby ćwiczenia na styczeń ale co tam zacznę od 28 kwietnia aż do 28 maja i gdy skończę podzielę się efektami.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy3/5/14

    Witam , czy moze ktoś podzieli Cię efektami? zauważył ktoś jakies efekty?
    Mam pytanie do Adminki czy nie rozrosną mi się po tych cwiczeniach mięsnie ud? nog?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozrosną się :) Żeby rozrosły się mięśnie musisz pracować z ciężarami. Nawet jeżeli masz ćwiczenia na nogi/ ręce z ciężarkami 1 kg 2 kg to miesnie nie rozrosną się tak bardzo jak podczas ćwiczeń na siłowni na maszynach :)

      Usuń
    2. Nie rozrosną się :) Żeby rozrosły się mięśnie musisz pracować z ciężarami. Nawet jeżeli masz ćwiczenia na nogi/ ręce z ciężarkami 1 kg 2 kg to miesnie nie rozrosną się tak bardzo jak podczas ćwiczeń na siłowni na maszynach :)

      Usuń
  43. Anonimowy12/5/14

    hej! jestem mama 3 tygodniowego chlopca i chciala bym za 3 tygodnie zaczac cwiczyc!
    Mam tylko pytanie, czy moge sobie trening rozlozyc na caly dzien- przy takim malym dziecku moze byc ciezkie zrobic go odrazu, oczywiscie pilnujac, ze gdy bede miala dluzsza no 2 godzinna przerwe pomiedzy wilmikami to sie rozciagne przed kolejnym.
    Czy lepiej robic odrazu caly trenng?
    I wlasnie sa jakies efekty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej robić cały trening za jednym razem :) Wtedy szybciej będziesz spalać tłuszczyk. Jak ćwiczysz 3 razy dziennie po np. 15 minut to twój organizm zdąży się dopiero rozgrzać i nie ma czas na spalanie tłuszczyku :)

      Usuń
  44. Anonimowy28/5/14

    poprosze o odpowiedz na powyzsze :-)

    OdpowiedzUsuń