2 lut 2014

Wyzwanie na luty - 26 dni do pięknej sylwetki

Wyzwanie w lutym jest kontynuacją wyzwania styczniowego Nowy Rok - Nowa Ty - Treningowy mix. W tym wyzwaniu tak jak i w poprzednim ćwiczymy przez 6 dni w tygodniu, niedzielę pozostawiam dla Was dniem wolnym lub dla osób które chcą popracować zaplanowałam na ten dzień interwały :)

Chciałabym abyś w lutym dała z siebie 200%, jedz zdrowo i regularnie. Odstaw cukier, słodycze, fast food, smażone potrawy :) Pamiętaj, że dieta to aż 70% efektów i aby mieć szczupły i wyrzeźbiony brzuch musisz zdrowo jeść. Trening jest tutaj dodatkiem :)





Do każdego zestawu miej przyszykowane ciężarki, jeżeli ich jeszcze nie masz zastąp butelkami z wodą :) Dodatkowo w treningu A potrzebujesz krzesła oraz poduszkę lub ręcznik :)

Tak jak zagłosowałyście w ankiecie w tym miesiącu skupiamy się na brzuch, wewnętrznych częściach ud oraz pupie, dołożymy do tego dużo cardio.

Przejdźmy do rozpiski treningowej. Treningi odpowiadają poszczególnym dniom tygodnia. Nie zmieniajcie proszę kolejności ♥
Trening A
W poniedziałki ćwiczymy na nogi z Mel B( potrzebujemy krzesło do treningu), pupę, wewnętrzne części ud z Fitappy ( potrzebujemy poduszki lub ręcznika)  na koniec robimy znane wszystkim cardio z Mel B. Całość kończymy rozciąganiem z Jilian. Trening tu: KLIK!

Trening B
We wtorki zaczynamy rozgrzewką później ćwiczymy pupę z Mel B. Następnie jest zestaw na brzuch, ostrzegam jest dosyć ciężki, ale na pewno dacie sobie z nim radę. Później robimy zestaw na boczki z Tiffany oraz cardio z XHit Daily. Na koniec cool down z Mel B. Trening tu: KLIK!

Trening C
W środy zaczynamy rozgrzewką, przechodzimy do treningu na klatkę piersiową oraz plecy z Mel B. Następnie robimy zestaw na ramiona również z Mel B. Czekają nas jeszcze dwa zestawy cardio i rozgrzewka. Trening tu: KLIK!

Trening D
Na czwartek zaplanowałam dwa treningi do wyboru, tak jak było to w ostatnim wyzwaniu. Jeden to cardio Insanity KLIK! a drugi cardio z Fitness Blender KLIK! Na pewno bardzo się zmęczymy tego dnia ♥

Trening E
W piątek zaczynamy od rozgrzewki, następnie robimy zestaw na wewnętrzne części ud oraz brzuch z Mel B. Później ćwiczenia na łydki oraz zestaw na pupę, który dosyć niedawno znalazłam. Całość zakończymy cardio i rozciąganiem. Trening tu: KLIK!

Trening F
W sobotę ćwiczymy wewnętrzne części ud z Fitappy, następnie robimy zestaw na brzuch 8 min ABS. Później boczki i cardio z Tiffany. Całość zakończymy rozciąganiem. Trening tu: KLIK!

Trening G
Na niedzielę zaplanowałam dla Was trzy opcje, każdy wybiera według uznania :) Jeżeli chcesz odpocząć tego dnia robisz sobie wolne. Jeżeli rozpiera Cię energia i nie możesz usiedzieć na tyłku mam dla ciebie krótki, ale intensywny zestaw. Rozgrzewamy się, później ćwiczymy interwały z Fitappy a na koniec robimy rozciąganie. Trening tu:  KLIK! Jeżeli czujesz, że tego dnia chcesz poćwiczyć, ale nie tak intensywnie porozciągaj się :)


Jeżeli masz jakieś pytania - pisz :) W trakcie trwania wyzwania będę chciała stworzyć dla Was kilka dodatkowych treningów. Oczywiście jeżeli znajdziesz siłę po każdym treningu możesz jeszcze zrobić 50 squatów :) Nie zaszkodzą, a na pewno doskonale wpłyną na twoje pośladki :)

Masz gotowy przepis na ładne ciało, teraz wszystko zależy od ciebie czy z niego skorzystasz. Pamiętaj zdrowo się odżywiaj, bo bez tego ani rusz :)



21 komentarzy:

  1. Świetne wyzwanie, jeśli mi się uda zagospodarować tyle czasu na to wyzwanie plus moje ćwiczenia w ciągu dnia to z pewnością się go podejmę. :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/2/14

    Czy po tych 26 dniach cwiczen zdobedziesz sie na odwage i dasz swoje zdj ze swoimi efektami? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3/2/14

    Ćwiczenia są fajnie ułożone ale nie wiem czy nie jestem na niektóre zbyt początkująca.
    Znalazłam kilka fajnych ćwiczeń na youtube. Może chcecie zajrzeć i podzielić się swoją opinią?
    http://www.youtube.com/watch?v=i1ZzdBgLtZg Victoria's secret można ćwiczyc z happy fit na wew. stronę ud
    http://www.youtube.com/watch?v=SmcLB9ObdOM na pupę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny plan, trzymam kciuki, a jeśli starczy mi chęci to postaram się podjąć, chociaż aby przećwiczyć niektóre dni. Wiem, że to nie to samo, ale ja nie dałabym rady czasowo ćwiczyć 6xtyg. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne wyzwanie, właśnie biorę się do pracy :-)
    pozdrawiam :D

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy3/2/14

    Chciałabym sobie ściągnąć na pen driva te wyzwanie jak poprzednio ale linki mi nie chodzą,wiesza się i nie da rady:( Co mam zrobić?Ćwiczenia bezpośrednio z laptopa odpadają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, dlaczego tak się dzieje. :( U mnie działa wszystko jak należy :)

      Usuń
  7. Anonimowy3/2/14

    Zestaw A rewelacyjny! Czuję że żyję! :D Brałam też udział w wyzwaniu styczniowym. Nie ćwiczyłam codziennie (bo byłam początkująca) a 3-4 razy w tygodniu. Dało mi to niezłego kopa, zapisałam się na zumbe i belly dance, no i do tego ćwiczę z wami. Mam nadzieję ze efekty szybko przyjdą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy5/2/14

    Również dołączyłam, przypadkiem trafiłam i akurat pojawiło się wyzwanie, jak na razie trening reeweelaacjaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy5/2/14

    brakuje mi cwiczen na brzuch :( Czy moze z brzucha tluszcz sie spali dzieki i tym cwiczeniom?

    OdpowiedzUsuń
  10. Tłuszczyk z brzucha szybciej spalisz zdrowym i racjonalnym odżywianiem oraz ćwiczeniami na spalanie takimi jak cardio, bieganie, interwaly lub rower niż brzuszkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy8/2/14

    Uwielbiam te ćwiczenia! Co prawda ćwiczę dopiero od 5 dni, ale już polubiłam różnorodność treningów. Mam nadzieję, że na marzec też wymyślisz jakieś wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy9/2/14

    Dołączam się do prośby o kolejne wyzwanie, też walczę od początku i te ćwiczenia są boskie! Zobaczymy jakie będą efekty :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11/2/14

    Zestawy super :-) pierwszy raz podjęłam wyzwanie i ćwicze z Wami :-) właśnie robię B i czuje się świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11/2/14

    Super zestawy :-) zmuszają mnie do rozgrzewki i końcowego rozciagania o czym często zapominam. Właśnie robię zestaw B i czuje się świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj zaczynamy 3 tydzień lutego, a ja dopiero odwiedziłam Twojego bloga (od dłuższego czasu lubię na fb). Szkoda, że tak późno tu trafiłam, ale powiem, że trening na poniedziałek daje kopa! Obiecuję, że jeszcze tu wrócę: jutro! Po kolejny zestaw! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak pisałam: przyszłam kolejnego dnia. Przychodzę codziennie i muszę powiedzieć, że czwartek rzeczywiście jest obłędem :) Chciałam po 30 minutach przerwać, ale dokończyłam w nieco wolniejszym tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy28/2/14

    Hej! Czy będzie jakieś kolejne wyzwanie na marzec? Bo jeśli tak to już się doczekać nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że będzie :) Ciągle nad nim myslę, na pewno zaczynamy od poniedziałku :)

      Usuń
  18. Anonimowy5/4/14

    Witam wszystkich, od poniedziałku zaczęłam trening:) i muszę przyznać że już widać pierwsze efekty, nawet mój mąż stwierdził że poprawiła mi się pupa. mam tylko małe pytanko jaką dietę stosować ??

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy12/4/14

    Nie działają filmiki z Mel B...

    OdpowiedzUsuń