9 maj 2014

Kremy wyszczuplające i modelujące Soraya

Firma Soraya przysłała mi miesiąc temu cztery kremy z nowej linii "body diet 24". Przetestowałam je i chciałabym się podzielić z Wami swoją opinią i spostrzeżeniami. Wiadomo, że samo smarowanie kremami nie wyszczupli, ujędrni naszego ciała, ale połączone wraz z ćwiczeniami i dietą da świetne efekty. Pierwsze co zauważyłam to skóra jest bardziej nawilżona, gładka i jędrna. Niżej opiszę każdy z kremów :)



Zacznijmy od balsamu wyszczuplająco - ujędrniającego czyli ukochanego kosmetyku wielu pań :) Zapach jest świetny, bardzo orzeźwiający. Dodatkowo balsam zawiera efekt chłodzenia, co pobudza komórki tłuszczowe do spalania przez 24 godziny na dobę. Aby uzyskać zadowalające efekty należy stosować balsam 2 razy dziennie. Efekty jakie gwarantuje producent to nawet -2,5 cm w udach, -3 cm w brzuchu oraz poprawa jędrności i sprężystości skóry. Brzmi zachęcająco, niestety ja nie mogę sobie pozwolić na smarowanie 2 razy dziennie ponieważ zauważyłam, że wtedy dużo bardziej się pocę :( Zostaję przy smarowaniu się tylko wieczorem.  Tego balsamu używam jedynie do smarowania całego brzucha, po czym owijam się folią spożywczą i wskakuję na 40 minut pod kołdrę, efekt jest niesamowity. Skóra jest dużo bardziej nawilżona i gładka.


Kolejna tubeczka to serum antycellulitowe, używam je jedynie na nogi i pośladki. Oczywiście w przypadku tego serum tez stosuję body wrapping, bo uważam że krem szybciej się wchłania. Tutaj też mamy formułę chłodzenia, która jest naprawdę świetna :) Dodatkowo serum zawiera kofeinę, l-karnitynę i guaranę, które pobudzają krążenie i przyspieszają proces spalania. W przypadku tego serum jest tak samo ze stosowaniem, należy smarować się 2 razy dziennie. Efekty jakie gwarantuje producent to redukcja cellulitu, polepszenie nawilżenia skóry, poprawa jędrności i sprężystości skóry oraz zmniejszenie obwodu uda nawet o 2 cm :) 


Serum zapobiegające rozstępom uszczęśliwi wiele kobiet :) Zawiera ekstrakty ze skrzypu polnego, które poprawiają jędrność i elastyczność skóry oraz zapobiegają jej wiotczeniu. Ponadto mamy witaminę E, która odżywia naskórek, oczywiście wygładza i uelastycznia skórę. Efekty jakie gwarantuje producent to wygładzenie naskórka, poprawa elastyczności i sprężystości skóry. W związku z tym, że ja swoje rozstępy już mam i nie przybieram na wadze dzięki czemu nie mam powodów do nabycia nowych rozstępów nie powiem Wam czy krem faktycznie działa pod tym względem. Jedyne co mogę Wam zagwarantować to to, że skóra będzie dużo bardziej gładka oraz elastyczna. Tak jak wszystkie wiemy odpowiednia pielęgnacja skóry zmniejszy możliwość powstawania rozstępów. 


Ostatnie cudo to krem ujędrniający do biustu. Producent zapewnia, że po 4 tygodniach stosowania 2 razy dziennie nastąpi poprawa jędrności, sprężystości, elastyczności i napięcia skóry. W 63% przypadków zauważymy efekt push up. Krem zawiera kolagen, który poprawia nawilżenie i jędrność skóry. Dodatkowo w składzie mamy betainę, która nawilża skórę i sprawia, że jest gładka i napięta. Ostatni bardzo ważny składnik to wypełniacz lipidowy, brzmi dziwnie ale to właśnie on gwarantuje nam efekt push up. Z tego kremu jestem bardzo zadowolona, skóra stała się gładsza i bardziej napięta. Wszystkie wiemy, że podczas chudnięcia najbardziej cierpi na tym biust, który maleje ale skóra staje się automatycznie mniej elastyczna. Tylko i wyłącznie regularnymi ćwiczeniami na klatkę piersiowa i smarowaniem kremami możemy temu zapobiec :)

Zaznaczę, że kremy są w bardzo przystępnych cenach do 20 zł i starczają na dosyć długo. Jedna tubka starcza na miesięczną kurację :) A co do body wrappingu staram się go robić 2 razy w tygodniu, w pozostałe dni normalnie smaruję się kremami. Jeżeli szukacie kremów do body wrappingu to z całego serca mogę polecić te z body diet 24. 
Śmiesznie wyglądało, jak każdą część ciała smarowałam innym kremem :) Ale powiem Wam, że warto spróbować na każdego kremy zadziałają zupełnie inaczej a na pewno po regularnym stosowaniu będziecie miała dużo bardziej nawilżoną i elastyczną skórę :) 

Jeżeli już stosowałaś kremy z nowej serii " body diet 24" koniecznie napisz w komentarzu swoją opinię. 



9 komentarzy:

  1. Anonimowy10/5/14

    Ja uzywam tylko wyszczuplająco- ujędrniający i całkiem go sobie chwalę jako środek do masażu. bo nie oszukujmy sie- one nie wyszczuplaja, ale skóra po nich jest gładka i nawilżona. Do biustu mam bielende, ale nie widze wyraźniejszych rezultatów. całkiem fajna skóra była też po koncentracie wyszczuplająco- antycelulitowym hot- therapy Farmony. Poprawcie mnie jeśli sie mylę, ale wydaje mi sie,że najważniejszy jest masaż, a środek ma posrednie znaczenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. seria zapowiada sie bardzo fajnie, niestety u mnie w IE brak tych produktow ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. posiadam ten krem i jestem zachwycona ! skora wygląda o wiele lepiej juz po tygodniu używania jest napieta, cellulit mniej widoczny - super efekt polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja z tej serii kupiłam sobie krem do biustu. Pierwszy raz :) :), ale lepiej późno niż wcale i zadowolona jestem :). Bardzo przyjemnie nawilża, skóra jest gładka i bardziej napięta. i cena bardzo przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam krem do biustu. Smaruje nim biust i cały deklt, skóra jest wyraźnie gładsza i jędrniejsza a dzięki temu biust nieco sie uniósł. Dodam, że korzystam z tego dobrodziejstwa 2 miesiące i widzę efekty. Musze zainwestować w pozostałe kosmetyki tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam z tej serii krem antycellulit i wyszczuplanie. Krem ma bardzo wygodną w użyciu tubę, pięknie pachnie i szybko się wchłania. Najpierw daje uczucie chłodu a potem lekko mrowi ale w taki przyjemny sposób. Krem bardzo ujędrnił i wygładził mi skóre, w połączeniu z ćwiczeniami daje rewelacyjne efekty antycelluilitowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam dodać, że lepsze efekty wygładzenia i wyszczuplenia osiąga się ćwicząc. Ja smaruję się balsamem również przed wizytą na fitness :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem do biustu i serum wyszczuplająco-antycellulitowy, są super jako dodatek do diety i ćwiczeń. Doskonale ujędrniają, Ciało mimo, że zrzucamy kilogramy, nadal pozostaje jędrnei elastyczne. Sprawdziłam na sobie i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tez cała serię tych świetnych kosmetyków. Rewelacyjnie wygładzają skórę, modelują i spłycają cellulit. Bardzo nawilżają i odżywiają, po nałożeniu lekko chłodzi co jest niesamowicie przyjemne.

    OdpowiedzUsuń