17 mar 2014

Trening uda, ręce i brzuch

W związku z tym, że dzisiaj mam troszkę więcej wolnego czasu postanowiłam ułożyć dla Was krótki, ale dosyć ciężki trening :) Zestaw trwa ok. 45 minut, więc mam nadzieję, że każda i każdy z Was znajdzie czas żeby się z nim zmierzyć :)

Podczas tego treningu będziemy skupiać się na trzech najbardziej problematycznych częściach ciała, czyli udach, brzuchu i tricepsie. Triceps ma to do siebie, że ciężej jest go wyćwiczyć a wiadomo skóra w tym miejscu jest bardziej "galaretowata" ( wiecie co mam na myśli ) Do tego uda, kolejne miejsce które ciężko wyćwiczyć. Zacznijcie od dzisiaj, a latem Wasze nogi będą świetnie wyglądały w szortach i bikini ♥

Przejdźmy do konkretów :) Trening oczywiście zaczynamy rozgrzewką, następnie robimy ćwiczenia na uda i brzuch. Kolejny filmik to ćwiczenia na triceps i teraz zostaje nam tylko zrobić cardio i po sprawie :) Przygotujcie matę i ciężarki. Trening znajdziecie tutaj: KLIK!



Kochani! Pamiętajcie, że praca nad własnym ciałem wymaga dużej ilości czasu. Przypominam już teraz, aby na miesiąc przed wakacjami nikt mi się nie obudził z problemem, że jeszcze musi schudnąć przed urlopem :) Tak naprawdę ćwiczyć powinniśmy cały rok, ale nie tylko z myślą o wakacjach i plaży :) Do dzieła! Jutro wszyscy robimy ten sam trening :)



1 komentarz: