2 mar 2014

Sałatka z serem feta

Dzisiaj mam dla was przepis na moją wersję sałatki z Salad Story :) Wszystkie składniki możecie użyć w takiej ilości w jakiej najbardziej lubicie :) To dobry pomysł na sałatkę, która można wziąć ze sobą do pracy lub szkoły. Najbardziej lubię sałatki tego typu polane sosem czosnkowym, oczywiście wy możecie użyć swojego ulubionego.

Składniki:
mix sałat
pomidor
ogórek zielony
czerwona cebula
kukurydza
ser feta ( w moim przypadku jest półtłusty, bo innego nie znalazłam w sklepie )
sos: jogurt naturalny + czosnek



Jeżeli chcecie zabrać taką sałatkę ze sobą do pracy to najlepiej będzie sos wlać do innego pojemniczka i polać tuż przed jedzeniem :) Ja zaopatrzyłam się w takie malutkie jednorazowe pojemniczki :)


5 komentarzy:

  1. dziękuję <3
    Na pewno spróbuję ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2/3/14

    Świetne pojemniki na sałatki były ( albo jeszcze są) w Biedronce. Z takim specjalnym pojemniczkiem na sos + widelec. U mnie jeszcze w czwartek były, może jeszcze coś zostało. Polecam ! ( ;

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię fety i chyba się nie skuszę na tę propozycję. Na szczęście jest jeszcze wiele innych sałatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z pewnością spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę, bardzo często (tylko bez kukurydzy) sobie takie cudo jadam. Także polecam wszystkim również!

    OdpowiedzUsuń